دکوراسیون داخلی

بهترین مکان برای تلویزیون در اتاق خواب کجاست؟

بهترین مکان برای تلویزیون در اتاق خواب کجاست؟

در این مطلب در دکومبل قصد داریم انواع روش‌های مختلفی را برای ایجاد فضا برای تلویزیون در اتاق خوابتان معرفی کنیم: وقتی قرار دادن تلویزیون در اتاق خواب را در نظر می‌گیرید، باید علاوه بر سایز دستگاه، فاصله آن از سرویس خواب (که احتمالاً محل اصلی تماشا تی وی خواهد بود) و همچنین ارتفاع آن نیز را در نظر بگیرید.

تلویزیون می‌تواند روی دیوار نصب شود یا روی یک میز تلویزیون در گوشه اتاق قرار داد. در ادامه این مطلب، ایده‌ها و پیشنهادهایی را برای قرار دادن تلویزیون در اتاق خوابتان منتشر کرده ایم که بعضی از آن‌ها ساده و بعضی دیگر خلاقانه هستند و می‌توانند به شما الهام بخش باشد و در تصمیم‌گیری در مورد قرار دادن تلویزیون در اتاق خواب کمک تان کنند.

میتوانید تلویزیون را بر روی یک ام دی اف خوش رنگ و گرم نصب کنید و به دیوار متصل کنید که هم فضای کمتری اشغال می کند و همچنین توجهات را به خود جلب کند نکته ای که باید توجه داشت فاصله تماشای ایده‌آل بستگی به اندازه  تلویزیون و همچنین وضوح تصویر دارد.

در این تصویر، تلویزیون در گوشه اتاق بر روی یک میز تلویزیون قدیمی قرار داده شده است. این قرار دادن، نمای خارجی پنجره را بدون مانع نشان می‌دهد و در عین حال از کناره‌های عجیب و غریب فضای اتاق بهره‌برداری کامل می کنید، بدون آن که طراحی اتاق را عوض شود.

بهترین مکان برای تلویزیون در اتاق خواب کجاست؟

بهترین مکان برای تلویزیون در اتاق خواب کجاست؟

در این اتاق خواب کوچک، تلویزیون در قسمت پایین تخت قرار داده شده است. همچنین برای صرفه‌جویی در فضا، می‌توانید با کمی خلاقیت فضای تلویزیون را جوری طراجی کرد که وقتی استفاده نمی‌شود، تلویزیون را مخفی کنید.

تلویزیون در این تصویر بر روی یک میز قرار داده شده و به نحوی قرار داده شده که محدوده نشستن و خوابیدن در اتاق خواب را تفکیک می‌کند. استفاده از یک میز کنسول باز این امکان را می‌دهد که تلویزیون را به هر دو طرف چرخانده و بتوانید هم در حالت خواب و هم در حالت نشستن از آن استفاده کنید.

بهترین جا برای تلویزیون در اتاق خواب

بهترین جا برای تلویزیون در اتاق خواب

استفاده از یک میز تلویزیون توکار مانند این با مزایای زیادی همراه است، و یکی از این مزایا این است که اتاق خواب بزرگتر نشان می دهدد. با این روش که سفارشی ساخته شده تلویزیون جرئی از دیوار است و این ایده به شما کمک می‌کنند کابل‌ها را پنهان کنید و یک طراحی زیبا و ظاهری دلپذیر به اتاق بدهید.

بهترین جا برای تلویزیون دیواری اتاق خواب

بهترین جا برای تلویزیون دیواری اتاق خواب

من به شخصه این ایده خیلی خوشم اومد استفاده از تلویزیونی که داخل یک گورخری قرار دارد و زیبایی خاصی به اتاق خواب کودک دلبند شما داده است. در این ایده امنیت تلویزون تضمین شده است، و به خاط این که در ارتفاع است چشمان کودک را اذیت نمی شود.

بهترین جا برای تلویزیون دیواری اتاق خواب کودک

بهترین جا برای تلویزیون دیواری اتاق خواب کودک

یک ایده دیگر که به نظم جذاب است یک منطقه سرگرمی اختصاصی جداگانه در اتاق خواب ایجاد کنید. با قرار دادن تلویزیون در یک قسمت بزرگ از اتاق که کاملاً جدا از منطقه تخت خواب است، برای این که صدا برای همسر شماآزار دهنده نباشد بهتر است یک هدست بلوتوثی استفاده کنید.

بهترین جا برای تلویزیون دیواری اتاق خواب عروس و داماد

بهترین جا برای تلویزیون دیواری اتاق خواب عروس و داماد

اینجا یک رویکرد ساده و شیک وجود دارد، لوازم صوتی و تصویری را پایین تخت قرار دهید با قرار دادن بلندگوها در هر دو طرف تلویزیونی که روی دیوار نصب شده است، به منظره‌ای واضح از تخت خواب دسترسی داده می‌شود. همچنین یک طبقه کوچک نیز در زیر تی وی قرار دهید تا قرار دادن رسانه/پخش‌کننده DVD فضای کافی فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *